huhren

Filozófiánk

Szakmai filozófia:

A múltban az oktatás frontális megoldásból és sok-sok óra nem validálható eredményű magolásból állt. Megannyi tananyaggal és szöveggel teleírt prezentációkkal próbálták a résztvevők illanó figyelmét lekötni. Napjainkban az oktatás/képzés több élményalapú lehetőséget rejt, új eszközöket biztosít a fejlődéshez, azonban korlátai is vannak.

A Learning Innovation a jövő oktatásában hisz. A jövő oktatása a formális és minden formán túli fejlődési lehetőség átadása, a tudás felelősség-tudata mellett. A folyamatos tanulás, készségfejlesztés, innovatív, formabontó eljárások és rugalmas lehetőségek, rövid, tömör keretek között mindenki számára elérhetővé teszi a gyakorlatorientált, spontán válaszok megtalálását a szervezetek valamennyi strukturális szintjén.

A lojalitás, a teljesítmény növelése érdekében egyéni, teljes szervezetre ható megoldásokat kínálunk alapos átvilágítás, diagnózis készítése után. Nem a magunk terveihez igazítjuk a vevői igényeket, hanem a vevői szükségletek alapján dolgozzuk ki fejlesztési javaslatainkat, amiket a piacon fellelhető módszertani skálák ötvözetéből dolgozunk ki. Folyamatos (kompetencia)fejlesztéssel, monitorizálással, konzultációkkal, mentoringgal, shadowinggal és coaching folyamatokkal hosszú távú együttműködést biztosítunk - legyen szó kis, közép vagy nagyvállalatról, állami, önkormányzati vagy magán-piaci szektorról.